ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОСТДОРСТРОЙ» (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові 33658865 фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. Інформація про суб’єкта господарювання 65009, Одеська обл., місто Одеса, вул. Генуезька, 1-А (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної тел.: + 38 048 7847530 особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи[*]. Планована діяльність, її характеристика. Планована діяльність ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» полягає у приготуванні асфальтобетонних сумішей для будівництва, реконструкції та ремонтів шарів асфальтобетонного покриття. Технічна альтернатива 1. Для здійснення планованої діяльності на виробничому майданчику підприємства передбачається розміщення асфальтозмішувальної установки ДС-16837. Номінальна потужність асфальтозмішувальної установки при вологості сировини до 5% складає 130 т/год, при вологості до 3% - 160 т/год. Асфальтозмішувальна установка складається з основного технологічного обладнання: агрегат живлення, решітка негабаритна, нахилений конвеєр, сушильний агрегат з комбінованою 3-х ступеневою системою очищення пилогазової суміші, змішувальний агрегат, агрегат мінерального порошку, агрегат пилу, агрегат готової суміші, система обприскування, бітумне обладнання, пневмосистема, агрегат адгезійної добавки, паливний бак (для сушильного агрегату), агрегат целюлозної добавки, блоку управління (кабіна оператора). Технічна альтернатива 2. В якості технічної альтернативи № 1 розглядалась асфальтозмішувальна установка виробництва компанії «АmmfnItalySPA». Проте, використання цієї установки потребує значних капітальних затрат та використання природного газу в якості енергетичного носія та більшої площі земельної ділянки. Технологія вітчизняного виробництва є більш ефективною з точки зору економічного, екологічного безпечного використання матеріалів та технічних можливостей виготовлення продукції, перевага надана ДС-16837. Надалі технічна альтернатива № 2 не розглядається. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Реалізація планованої діяльності здійснюється на земельній ділянці площею 2,6896 га з кадастровим номером 6510700000:01:001:1781, що знаходиться на території Новокаховської міської ради. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Не розглядалась, у зв’язку з тим, що вибір територіальної альтернативи №1 дозволяє дотримуватися всіх планувальних обмежень у тому числі вимоги щодо встановлення санітарно-захисної зони. Соціально-економічний вплив планованої діяльності Соціально-економічна необхідність планованої діяльності полягає у розвитку сфери виробництва асфальтобетонних сумішей з метою будівництва та ремонту автодоріг; поліпшення дорожніх умов та транспортного обслуговування населення, створення на дорогах належних умов безпеки руху, в рамках програми Президента України «Велике будівництво». Планована діяльність спрямована на наближення виробництва асфальтобетону до місця його реалізації. Крім того, реалізація планованої діяльності передбачає створення нових робочих місць із залученням кваліфікованих кадрів, та підвищення рівня заробітної плати регіону. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо) Асфальтозмішувальна установка ДС-16837 виробництва ПАТ «Кредмаш» призначена для виготовлення асфальтобетонних сумішей, що використовуються в дорожньому та інших видах будівництва по якості, складу та сировині, що відповідає вимогам ДСТУ Б.В.2.7-119:2003. Установка має сертифікати відповідності технічному регламенту України. В установці забезпечено автоматичне дозування кам’яних матеріалів, мінерального порошку, пилу та бітуму, їх змішування та видачу в автотранспорт; дистанційне управління усіма основними механізмами. Управління установкою централізоване та здійснюється за допомогою мікропроцесорної системи управління. При виготовленні асфальтобетону використовується сировина переважно з місцевих кар’єрів. Просушування та нагрів кам’яних матеріалів відбувається в сушильному барабані обертового типу. В сушильному барабані використовується сучасний, високоефективний пальник, працюючий на дизельному паливі/рідкому котельному паливі. Установка обладнана газоочисним обладнанням, ефективністю до 99,85%. Номінальна потужність асфальтозмішувальної установки при вологості сировини до 5% складає 130 т/год, при вологості до 3% - 160 т/год. Площа земельної ділянки під розміщення виробничого майданчику становить 2,6896 га. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1 Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються відповідно до вимог Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 р. № 173, ДБН В.2.5-74.2013 «Водопостачання, зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування», ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», Закону України «Про відходи». Дотримання нормативних розмірів санітарно-захисної зони, значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів, охоронних зон та протипожежних розривів, забезпечення санітарних норм шумового тиску на межі санітарно-захисної зони. щодо технічної альтернативи 2 – не розглядається щодо територіальної альтернативи 1 - встановлюються відповідно до вимог Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.96 р. № 173, ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», Дотримання нормативних розмірів санітарно-захисної зони, значень гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів, охоронних зон та протипожежних розривів, забезпечення санітарних норм шумового тиску на межі санітарно-захисної зони. щодо територіальної альтернативи 2 - не розглядається Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1 Компонування технологічного обладнання має здійснюватися з урахуванням вимог техніки безпеки та виробничої санітарії. Об’єкт планування розташовано на ділянці зі звичайними інженерно-геологічними умовами. Необхідність проведення інженерно- геологічних та геодезичних вишукувань на майданчику відсутня. В’їзд та виїзд з території – асфальтобетонне покриття. щодо технічної альтернативи №2 не розглядається щодо територіальної альтернативи №1 Планована діяльність буде здійснюватися в межах земельної ділянки. Інженерна підготовка території включає облаштування елементів для розміщення необхідних комплексних інженерних споруд, під’їзних доріг і шляхів до об’єкту. щодо територіальної альтернативи №2 не розглядається. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1 Клімат та мікроклімат: вплив не передбачається. Повітряне середовище: джерелами впливу на повітряне середовище являються: місця розвантаження, завантаження, вузли пересипання; технологічне обладнання, резервуари зберігання палива, транспорт. В процесі виробничої діяльності в атмосферне повітря потрапляють наступні забруднюючі речовини: речовини у вигляді суспендованих твердих частинок недиференційованих за складом, оксиди азоту, оксиди вуглецю, ангідрид сірчистий, метан, неметанові леткі органічні сполуки, бенз(а)пірен. Ґрунти: можливий незначний вплив при облаштуванні майданчика. При цьому погіршення показників фізико-механічних властивостей ґрунтів не очікується. Шум: межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика і встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду: вплив не передбачається. Об’єкти природного заповідного фонду в районі реалізації планованої діяльності відсутні. Навколишнє соціальне середовище: поліпшення дорожніх умов та транспортного обслуговування населення, підвищення зайнятості місцевого населення, збільшення відрахувань з прибутку у місцевий бюджет тощо. Відходи: в результаті виробничої діяльності утворюються відпрацьовані мінеральні мастила, промаслені пісок та ганчір’я, тверді побутові відходи. Всі категорії відходів включно з твердими побутовими відходами тимчасово зберігаються у закритих контейнерах на окремій площадці та передаються на утилізацію або захоронення відповідним комунальним установам та підприємствам згідно договорів щодо технічної альтернативи 2 не розглядається щодо територіальної альтернативи 1 дотримання проектних рішень в період будівництва і експлуатації, що забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Передбачити охоронні, захисні та компенсаційні заходи. щодо територіальної альтернативи 2 не розглядається Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) Об’єкт відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, відповідно до п. 11 ч. 3 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав) Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля Відповідно до вимог, визначених статтею 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. Рішення про провадження планованої діяльності Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 стаціонарними джерелами Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департаментом енергетики та екології обласної державної адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департаменту енергетики та екології Херсонської обласної державної адміністрації (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та Поштова адреса: 73026 м. Херсон, пров. Козацький, 10, e-mail: [email protected], тел.+380552263195, контактна особа - Шевченко Наталія Ігорівна контактна особа) [*] Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.